4 تفاوت بین برند فاپیم ایتالیا از نظر کیفیت با برند جی یو آلمان و استاک اسپانیا

4 تفاوت بین برند فاپیم ایتالیا از نظر کیفیت با برند جی یو آلمان و استاک اسپانیا

1-    عنوان اصلی محتوا: تفاوت بین برند فاپیم ایتالیا از نظر کیفیت با برند جی یو آلمان و استاک اسپانیا
2- جی یو
3- برند استاک اسپانیا ، برند فاپیم ایتالیا ، خرید برند جی یو آلمان
4- برند فاپیم ایتالیا یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع یراق آلات می باشد. این محصول طبق استانداردها طراحی شده و از ویژگی های بی نظیر برخوردار می باشد.

تفاوت بین برند فاپیم ایتالیا با برند جی یو آلمان و استاک اسپانیا

یراق آلات برند جی یو آلمان با فاپیم ایتالیا چه تفاوت هایی را دارا هستند؟ استفاده از کدام نوع یراق آلات برای درب و پنجره مناسب می باشد؟ برای خرید با کیفیت ترین انواع یراق آلات به کجا مراجعه کنیم؟ برای بررسی تفاوت بین دو برند معروف فاپیم ایتالیا و جی یو آلمان با ما همراه باشید.

معرفی برند فاپیم و کیفیت گرید استفاده شده در تولید یراق آلات این برند

FAPIM  برند ایتالیایی در سال 1974 با هدف تولید درب و پنجره آلومینیومی راه اندازی شد. در حال حاضر این برند حاوی 18000 آیتم در یک منطقه صنعتی با مساحتی بالغ بر 100000 متر مربع و بیش از 500 نفر کادر متخصص فعالیت گسترده ای را در این حیطه به خود اختصاص داده است. برند فاپیم، به عنوان یکی از معتبرترین برندهای پیشرو در جهان از طرفداران قابل توجهی بهره مند است.

این شرکت معروف به تولید یراق آلات درب و پنجره مشغول می باشد. محصولات عرضه شده توسط این شرکت یک نقطه مرجع معتبر برای تمامی فعالان صنعت درب و پنجره آلومینیومی به شمار می رود.

برند فاپیم در زمینه طراحی پنجره آلومینومی، مجموعه کاملی از لوازم جانبی برای دهانه های وستیستا، مدل های مختلف لولا، چکش های کوچک، مکانیزم های بازشو و کرمونی ها را در اختیار دارد. فاپیم با بهره مندی از سیستم GALICUBE  در طراحی پنجره ها و درب آلومینیومی، استحکام و کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

تفاوت بین برند جی یو آلمان با برند فاییم ایتالیا قابل مقایسه می باشد. هر یک از این دو برند معروف با داشتن ویژگی ها و مشخصات فنی از کاربرد و کارایی متنوعی برخوردار هستند.

می توان گفت گروه فاپیم با بهره مندی از تکنولوزی روز دنیا، توانسته است بهترین یراق آلات را تولید کند. مقر اصلی برند فاپیم در کشور ایتالیا بوده و به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان یراق آلات دنیا شناخته می شود. که در این میان شرکت جی یو توانسته است با فناوری روز دست به تولید و عرضه با کیفیت ترین یراق آلات پرداخته و به نوعی با یراق آلات برند فاپیم به رقابت بپردازد.

انواع یراق آلات

کاربرد و کیفیت یراق آلات برند فاییم ایتالیا

یراق آلات فاپیم مجموعه بزرگی از لوازم درب و پنجره را در برگرفته است. این برند معروف ایتالیایی توسط نمایندگی های مجاز در کشورهای متنوع عرضه می گردد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالای آلیاژ استفاده شده در آن اشاره نمود. محصولات این برند در مقابل عوامل مختلف محیطی مقاوم بوده و برای استفاده در طی سالهای طولانی، پایدار هستند.

از جمله آلیاژ های استفاده شده در تولید و ساخت برند فاپیم می توان به فولاد، آلومینیوم، پلاستیک های تقویت شده، پلی آمید و … اشاره نمود. محصولات این برند قبل از عرضه در بازار، در آزمایشگاه های مجهز ارزیابی شده و پس از اطمینان از نظر عایق صوتی، آب بندی و … به فروش می رسند. اغلب یراق آلات این برند با روکش های PVD تولید شده و این روکش در سخت ترین شرایط محیطی نیز تغییر رنگ نمی دهد.

برند جی یو آلمان در مقایسه با برند فاپیم ایتالیا از نظر کارایی و کیفیت یکسان بوده و به جرات می توان گفت هر دو از تقاضا و فروش برابر برخوردار هستند. برند فاپیم ایتالیا در برابر آتش و دود، دوام بالایی را داراست. این برند در برابر تست هایی که برای مقاوم بودن در مقابل آتش سوزی انجام شده، نتیجه بسیار خوبی را به دست آورده است.

به گونه ای که می توان گفت این برند قادر است پس از گذشت 90 دقیقه در برابر آتش، بدون آسیب پذیری هنوز سالم باقی بماند. با توجه به تمامی این ویژگی ها می توان به کیفیت بالای یرق آلات فاپیم پی برد. مهندسین اصیل ایتالیایی با بهره مندی از سیستم کنترل کیفیت، کوچک ترین نواقص محصولات برند فاپیم را رفع می کنند. هم چنین دارا بودن استانداردهای پیشرفته لابراتورهای اروپا و آمریکا در کیفیت مصحولات فاپیم افزوده است.

یراق آلات فاپیم ایتالیا

ویژگی های یراق آلات جی یو آلمان

شرکت جی یو آلمان که مخفف Gretsch-Unias است طبق استانداردها در کیفیت و کارایی بسیار بالایی به تولید و طراحی محصولات مشغول می باشد. از مهمترین ویژگی های یراق آلات می توان به محبوبیت زیاد این برند در بازار ایران اشاره نمود. از مهمترین ارکان تاثیرگذار در کیفیت جی یو می توان نوع آلیاژ استفاده شده در آن اشاره نمود.

استحکام، امنیت، کارایی، طول عمر، زیبایی و امنیت از مهمترین ویژگی های برند جی یو آلمان می باشند. این شرکت آلمانی با فعالیت درخشان خود که از سال 1907 راه اندازی شده است، محصولاتی با کیفیت درجه یک عرضه می کند. گروه جی یو در زمینه طرحی سیستم های ورودی اتوماتیک، سیستم های مدیریت ساختمان، فناوری درب و فناوری پنجره نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

گروه جی یو یکی از محبوب ترین تامین کنندگان پیشرو یراق آلات با بهترین امکانات می باشد. این برند آلمانی با تولید و توزیع انواع سخت افزارهای معماری، سیستم های کنترل دسترسی و … در حیطه گسترده ای به تولید مشغول می باشد. شما می توانید با انتخاب این محصول پرکاربرد برای طولانی مدت از ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شوید.

یراق آلات جی یو آلمان

بررسی مشخصات یراق آلات استاک اسپانیا

برند استاک اسپانیا به عنوان یکی از کاملترین مجموعه یراق آلات لازم برای نصب و راه اندازی درب و پنجره شناخته می شود . برند استاک به یک شرکت اسپانیایی تعلق داشته و در طراحی محصولات این برند بسیار دقیق عمل می کنند. این کمپانی تشکیل شده از یک تیم فنی تخصصی بوده که با تجربه بالا به تولید انواع یراق آلات مشغول می باشد.

از جمله ویژگی های برند استاک اسپانیا می توان به وزن سبک و کیفیت کالاهای گوناگون، مقاومت بالا در طولانی مدت، ایمنی بودن ساختار محصول و … اشاره نمود. شعار کمپانی استاک” کیفیت یعنی رضایت مشتری از ما” می باشد. این کمپانی با اهمیت دادن به رضایت مشتریان از بازخورد بسیار خوبی برخوردار است. استاک در تلاش است که با استفاده از این بازخوردها، کیفیت و کارایی محصولات خود را بهبود ببخشد.

خرید یرق آلات برند فاپیم ایتالیا

برای خرید برند فاپیم ایتالیا می توانید به روش اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. در روش اینترنتی می توانید از طریق تماس با متخصصین و مشاوران با تجربه گروه اورین آلومینیوم تجارت  اطلاعاتی مفید از هزینه های یراق آلات فاپیم به دست آورید.

در صورت تمایل داشتن می توانید برآورد هزینه ها و پیاده سازی درب و پنجره آلومینیومی را به مجموعه ما بسپارید. ما در حیطه عرضه انواع یراق آلات برند جی یو و فاپیم ایتالیا در بهترین کیفیت و کارایی به فعالیت مشغول هستیم. شما با دریافت مشاوره رایگان از متخصصین ما، بهترین گزینه را در اولویت خرید قرار دهید. هم چنین فرصت سفارش مقرون به صرفه ترین یراق آلات در کیفیت عالی را خواهی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *