بهترین و پر فروش ترین برند های کرتین وال در سال 2021

بهترین و پر فروش ترین برند های کرتین وال در سال 2021

برای نصب و استفاده  از سیستم های کرتین وال، بهتر است بهترین و پرفروش ترین برندهای آن را شناسایی کنید و با آنها آشنا شوید. بهترین برندهای پروفیل های کرتین وال، شامل برندهایی معتبری است که در این محتوا ضمن شرح کلی معیارهای یک کرتین وال مناسب، به معرفی آنها خواهیم پرداخت. بعد از آشنایی با برندهای معتبر، می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بیان توضیحاتی کلی در مورد بهترین برندهای سازنده کرتین وال

کرتین وال، یکی از بهترین محصولات برای آراستن نمای ساختمان است. این محصول با شفافیت و کیفیت بالا، جلوه ای خیره کننده و منحصر به فرد به سازه های معماری شما می بخشد. اصلی ترین متریال های مورد استفاده در تولید کرتین وال، آلومینیوم و شیشه محسوب می شوند. به کرتین وال در اصطلاح پرده شیشه ای یا نمای شیشه ای ساختمان نیز اطلاق می شود. این سازه ها، از آنجایی که با حد فاصلی نسبت به دیواره اصلی ساختمان، نصب و اجرا می شوند، باید با دقت بالایی ساخته و پرداخته شوند. عملیات نصب آنها نیز باید در نهایت دقت صورت گیرد تا علاوه بر زیبایی خیره کننده، کیفیت و دوام خوبی را نیز برای شما فراهم کنند.

بنابراین برای پس از اندازه گیری دقیق ابعاد و متراژ ساختمان و تولید لامل های لازم در ابعاد متناسب، عملیات نصب و اجرای این پوشش های نمای ساختمانی در محل پروژه و پس از انجام محاسبات فنی و مهندسی انجام می شود. برای اجرای موفق سیستم کرتین وال در مجموعه های ساختمانی مسکونی و تجاری رعایت 2 شرط اساسی لازم است. شرط اول، تولید پروفیل های آلومینیومی و پر کننده های شیشه ای با کیفیت در مجموعه ای تحت برند معتبر است. شرط دوم نیز، نصب و اجرای این سیستم توسط تیمی حرفه ای و متخصص می باشد. در این محتوا قصد داریم، به بررسی شرط اول، یعنی معرفی برندهای معتبر تولید سیستم های کرتین وال بپردازیم. پس ما را همراهی کنید.

معرفی پنج نمونه از معتبرترین برندهای تولید کننده کرتین وال

شرکت های ممتاز در تولید کرتین وال، معمولا مجموعه هایی معتبر در تولید پروفیل های اکسترود شده آلومینیومی هستند. در واقع اصلی ترین ماده در نگهداری و دوام بیشتر پوشش های پرده ای آلومینیوم می باشد. همانطور که می دانید، قاب های آلومینیومی و بست ها و اتصالاتی از این متریال، باعث استحکام و نگهداری آن می شوند. پس مهمترین مسئله در اعتبار یک شرکت تولید کننده نمای کرتین وال کیفیت تولید پروفیل آلومینیومی در آن می باشد. در این بخش از محتوا قصد داریم نمونه هایی مهم از معتبرترین برند های دنیا در عرصه تولید پروفیل های آلومینیومی در و پنجره و نمای ساختمان را برای شما معرفی کنیم.

  1. شرکت این کلاس: این شرکت یکی از معتبرترین شرکت ها در عرصه تولید پروفیل های آلومینیومی است که بیش از 650 میلیون دلار درآمد دارد. این درآمد بالا نشان دهنده میزان استقبال گسترده مردم در سراسر جهان از محصولات این مجموعه می باشد. این مجموعه علاوه بر تولید پروفیل های آلومینیومی در زیبایی، استحکام و فناوری بالا، با به کارگیری پیمانکارهایی متخصص، عملیات نصب و اجرای پیچیده ترین انواع کرتین وال در مجموعه های تجاری و مسکونی بزرگ را نیز انجام می دهد. این شرکت یک شرکت امریکایی است و در سال های 2016 تا 2020 جوایز زیادی در زمینه تولید انواع کرتین وال کسب کرده است.
  2. شرکت هارمون: مجموعه هارمون نیز، با میانگین درآمد بیش از 460 میلیون دلار، از پرطرفدارترین برندهای کرتین وال در سراسر دنیا می باشد. این شرکت قادر به تولید انواع گسترده ای پوشش های پرده ای با ویژگی های مختلف می باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به تنظیم اندازه ماژول ها، تنظیم اشعه های خورشیدی و… اشاره کرد. یکی از مهمترین تولیدات این مجموعه سیستم SMU6000 می باشد که با فناوری پیشرفته، مقاومت این نما در مقابل ورود صدا را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. سیستم HPW250 نیز، از مهمترین نمونه های این انواع سیستم است که به افزایش استحکام سازه بنا و مقاومت آن در مقابل زلزله و طوفان های شدید، کمک خواهد کرد.

 

3- شرکت بن سون: مجموعه بن سون، مجموعه ای با شعبه های زیاد در سراسر جهان است. این مسئله خدمت رسانی این شرکت به تمامی نقاط جهان را ممکن می سازد. شرکت بن سون در سال 1926 و در ایالت پورتلند امریکا شروع به فعالیت کرد. امروزه تعداد نمایندگی های این مجموعه افزایش یافته و این شرکت نمایندگانی در لس آنجلس، سانفرانسیسکو، نیویورک، ویتنام، کره، سنگاپور، مکزیک و… نیز دارد. افرادی متخصص در زمینه پوشش دهی و اکسترود پروفیل آلومینیوم در این مجموعه فعالیت می کنند که این موضوع کیفیت محصولات این مجموعه را تا حد زیادی افزایش داده است. این شرکت میانگین درآمدی حدود 450 میلیون دلار دارد.

4- شرکت W & W: این مجموعه تولید و اجرای کرتین وال نیز، با میانگین درآمد 300 میلیون دلاری، از بهترین و پرفروش ترین برندهای تولید لامل، به شمار می رود. این شرکت به شرکت تولید نمای LLC نیز معروف است.

5- شرکت کرون: مجموعه کرون نیز یکی از بهترین و پر مخاطب ترین مجموعه های تولید و اجرای نمای کرتین وال در سراسر دنیا به شمار می رود. این شرکت بطور میانگین درآمدی حدود 250 میلیون دلار دارد. این مجموعه در امریکا مستقر است و هم در زمینه تولید و هم در زمینه نصب محصولات نمای ساختمان از این نوع، فعالیت می کند. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات اجرا و نصب کرتین وال در سراسر دنیا، از محصولات مجموعه کرون استفاده می کنند.

 

البته محصولات مجموعه های دیگری مانند، شرکت های کاراس، آلیانس، هالی و… نیز از موارد پر مصرف بازارهای جهانی محسوب می شوند. بطور کلی سهم بزرگی از بازار نماهای ساختمان در عرصه کرتین وال، به این شرکت ها اختصاص دارد و دلیل این استقبال گسترده عمومی، کیفیت بالا و مزیت های منحصر به فرد ارائه در این برندها، می باشد.

معرفی چند نمونه از شرکت های ارائه دهنده خدمات جهانی کرتین وال در ایران

با توجه به نوسانات ارزی روزمره در ایران، خرید محصولات برند و جهانی برای مصرف کنندگان داخلی به صرفه نیست و بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه خرید این محصولات را ندارند. باید بگوییم که خوشبختانه، بسیاری از شرکت های تولید پروفیل های اکسترود شده آلومینیومی با کیفیت بالا، در کشور فعالیت دارند. بسیاری از مجموعه های اجرا و نصب از بهترین نمونه های داخلی برای اجرای نمای ساختمان استفاده می کنند. در مواردی که کیفیت و زیبایی بالاتری ملاک است نیز، از محصولات شرکت های خارجی بعضی از کشورهای اروپایی، که قیمت به صرفه ای دارند، استفاده می شود. در ادامه به چند شرکت معتبر اروپایی و ایرانی در زمینه تولید قاب های آلومینیومی کرتین وال اشاره خواهیم کرد.

  • شرکت اورین آلومینیوم تجارت : شرکت اورین یکی از معتبرترین شرکت های تولید یراق آلات پروفیل های آلومینیومی در و پنجره و نمای ساختمان است. این شرکت در تبریز فعالیت می کند و نمایندگی رسمی برند فاپیم در ایران است  و قیمت محصولات عرضه شده در آن، با توجه به کیفیت و زیبایی زیاد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرفی، واردات و صادرات محصول فاپیم  از ایتالیا  به ایران نیز به راحتی امکان پذیر است.
  • شرکت آلوم کاردینه : شرکت آلوکد یکی از بهترین مجری های  داخلی در زمینه مجری و نصب نمای کرتین وال و درب و پنجره آلومینیومی و سقف شیشه ای  میباشد . محصولات این شرکت از کارکرد منحصر به فردی برخوردار هستند و بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و اجرای کرتین وال، از خدمات این شرکت بهره می برند.

با توجه به موارد گفته شده، می توانید از شرکت های معتبر داخلی و خارجی برای نصب و اجرای نمای کرتین وال در مجموعه خود استفاده کنید. شما می توانید نمای مد نظر را با توجه به نوع ساختمان و میزان بودجه خود انتخاب نمایید.

مزیت های استفاده از نمای کرتین وال در مجموعه های تجاری و مسکونی

ممکن است خیلی از افراد تصور کنند که نمای ساختمان کرتین وال تنها باعث زیبایی خیره کننده ساختمان ها خواهد شد. اما لازم است بدانید، استقبال گسترده از این نوع نما، در سالهای اخیر شاخص خوبی برا نمایش کیفیت بالا و مزیت های این پوشش کرتین وال می باشد. در ادامه به مزیت های مهم این محصول اشاره می کنیم:

  • کاهش وزن تحمیل شده بر ساختمان: یکی از عوامل کاهش مقاومت ساختمان ها در مقابل زلزله، وزن بیش از حد نمای آنها می باشد. کرتین وال با دو متریال اساسی آلومینیوم و شیشه که متریال هایی سبک هستند، وزن تحمیل شده به ساختمان را کاهش می دهد. در نتیجه مقاومت ساختمان در مقابل پدیده هایی مانند زلزله افزایش خواهد یافت.
  • عایق حرارتی صوتی: نمای کرتین وال به دلیل داشتن بافت دو جداره شیشه ای، عایقی منحصر به فرد در مقابل حرارت و صوت محسوب می شود. با استفاده از این نما در ساختمان خود می توانید از ورود صداهای اضافی به داخل مجموعه جلوگیری کنید. همچنین می توانید میزان اتلاف انرژی را کنترل نمایید.
  • افزایش نورگیری مجموعه: همانطور که می دانید، شیشه، خاصیت موثری در جذب نور دارد. استفاده از فیلرهای شیشه ای در نمای ساختمان کرتین وال، باعث افزایش میزان نور طبیعی در مجتمع های مسکونی خواهد شد. همچنین شفافیت شیشه و خاصیت انعکاس نور بالای آن، جلوه ای خاص در روز و شب به مجتمع شما خواهد بخشید.

امیدواریم مطالب ذکر شده، زمینه ای مناسب برای آشنایی شما با مزیت ها و پرفروش ترین برندهای دنیا در زمینه کرتین وال، فراهم کرده باشد.