4 گرایش فعلی در درب و پنجره ساخت فاپیم ایتالیا

4 گرایش فعلی در درب و پنجره ساخت فاپیم ایتالیا

صنایع ساخت و ساز و نوسازی همیشه به دنبال روندهای جدید هستند، که دیکته می کند کدام مواد تولید شود و حتی از کدام تکنیک های تولید استفاده شود. درها و پنجره ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر به دنبال به روز رسانی استایل خود در این زمینه هستید، در اینجا آخرین روندها آورده شده است.

خرید کالای لوکس و با دوام

خرید کالای لوکس و با دوام محبوبیت دوباره ای پیدا کرده است، و این بار روندی است که اینجا باقی مانده است. و این فقط در مورد دکوراسیون داخلی صدق نمی کند: خرید کالای لوکس و با دوام به مواد مورد استفاده در ساخت و ساز و بازسازی نیز گسترش می یابد. وقتی نوبت به انتخاب محصولات با کیفیت و در عین حال حمایت از اقتصاد می‌رسد، در و پنجره‌های 100% ساخت ایتالیا انتخابی منطقی است.

 

ندای طبیعت

همانطور که آگاهی محیطی مردم گسترش می یابد، آنها عناصر بیشتری از طبیعت را به خانه های خود می آورند. پنجره ها به طور منطقی نقش اصلی را در این زمینه ایفا می کنند، زیرا از نور طبیعی به خانه استقبال می کنند.

این روند به این معنی است که درها و پنجره‌هایی با اندازه سخاوتمندانه چشم‌انداز وسیعی از فضای باز را ارائه می‌دهند و طبیعت را به یک عنصر دکور مرکزی تبدیل می‌کنند. سیستم لیفت اند اسلاید گزینه ای محبوب برای کمک به حفظ حریم خصوصی بدون قربانی کردن نور طبیعی هستند. درها و پنجره‌های بزرگ‌تر نیز با گسترش فضا به بیرون، اتاق‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

در و پنجره با ظاهری مینیمالیستی و صنعتی

سبک مینیمالیستی و صنعتی که برای اولین بار چند سال پیش ظهور کرد همچنان در مد باقی مانده است. پنجره‌های بزرگ و درهای پاسیو – که گزینه‌ای ایده‌آل برای آوردن طبیعت به داخل خانه هستند – نیز از ظاهر صنعتی الهام گرفته شده‌اند. آنها با قاب های باریک فزاینده خود، جلوه ای ظریف ایجاد می کنند. حس مینیمالیستی نیز از طریق سادگی پنل های شیشه ای استفاده شده حفظ می شود.

در مورد درهای ورودی، علاوه بر گرایش به سمت درهای شیشه ای، بسیاری از صاحبان خانه اخیراً برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، درب های محکم را انتخاب کرده اند. این درها با طراحی معاصر خود دارای خطوط افقی هستند تا ظاهری متمایز ایجاد کنند و ظرافتی مدرن را به آن اضافه کنند.

 

توجه به رنگ

درهای با طیف رنگی در سال‌های اخیر در سرتاسر محله‌ها ظاهر شده‌اند و به نمای خانه‌های بیشماری جذابیت و شخصیت بخشیده‌اند. انتظار می رود این روند حتی محبوب تر شود. اخیراً، تولیدکنندگان رنگ “رنگ سال” خود را به صورت سالانه معرفی می کنند. امسال کمپانی فاپیم از تکنولوژی CLEAN HAND انحصاری در رنگ های یراق استفاده کرده تا با توجه به در معرض بودن باکتری و ویروس در امان باشید.

و علاوه بر آن که گرما و نور را منتقل می کند، رنگ های روشن دیگری  که بار دیگر تأثیر طبیعت را برجسته می کنند. وقتی صحبت از پنجره ها و سبک صنعتی فعلی می شود، رنگ های ترجیحی سفید و مشکی هستند.

با توجه به نیاز و ذوق و سلیقه ایرانیان که از دیر باز زبانزد خاص و عام بوده استفاده از یراق آلات فاپیم ایتالیا در پنجره هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیبایی پیشنهاد خوبی است.امروزه در بازاری که تمامی اجناس دسته دوم و سوم تولید میشوند فاپیم ایتالیا تمامی یراق آلات را در دو کارخانه خودش واقع در ایتالیا با تمامی متریال ایتالیایی با تکنولوژی منحصر به فرد ساخته و برچست ساخت ایتالیا را با بارکد روی محصولاتش به دست مشتری عزیز خود میرساند و این اطمینان خاطر را برای دوام مادام العمر با گارانتی کمپانی میدهد.

روتو,جی یو,استاک,زیگینیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *