بهترین برند یراق آلات آلومینیوم

چرا Fapim به عنوان بهترین برند یراق آلات آلومینیوم شناخته شده است؟ در صورتی که به فکر راه اندازی درب و پنجره آلومینیومی هستید، در ابتدا باید در انتخاب برند معتبر دقت داشته باشید.

دلیل محبوبیت برند Fapim

برند Fapim یک برند ایتالیایی است در لیست برندهای پیشرو و خوشنام در دنیا شناخته شده است. این برند در زمینه یراق آلات درب و پنجره به صورت کاملاً تخصصی فعالیت کرده است. برند فاپیم دو ویژگی نوآوری و سهولت استفاده را در محصولات خود رعایت کرده است. این برند توانسته در کشورهای بزرگ دنیا شعبات مختلف و دفاتر فروش داشته باشد و ما به عنوان تنها نماینده برند فاپیم در ایران در زمینه یراق آلات فعالیت می کنیم. فاپیم بهترین برند یراق آلات آلومینیوم با امتیاز بالا است.

Fapim بهترین برند یراق آلات آلومینیوم در دنیا!

Fapim توانسته کامل ترین مجموعه یراق آلات را عرضه نماید به صورتی که برای نصب و راه اندازی انواع درب و پنجره های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد. این برند حوزه های مختلف را مورد پوشش قرار داده است. لوازم جانبی تولید شده توسط این برند بسیار مدرن بوده و طراحی کارایی برای آن در نظر گرفته شده است. درزگیرهای درب و پنجره های کشویی و همینطور نمای کرتین وال از رایج ترین فعالیت های برند Fapim هستند.

Fapim توانسته در زمینه پنجره های آلومینیومی، آیتم های مختلف را پوشش دهد، مثلاً مدل های مختلفی از لولا، لوازم جانبی دهانه های مختلف و چکش های کوچک و مکانیزم های بازشو همگی در این لیست قرار دارند. این برند توانسته در تولید کرمونی ها نیز از بهترین شرایط استفاده نماید و به عنوان بهترین برند یراق آلات آلومینیوم مشهور شده است.

انواع یراق آلات فاپیم

از آنجایی که Fapim بهترین برند یراق آلات آلومینیوم در سبک های مختلفی هستند دوست داریم هر یک مدل ها را با هم بررسی کنیم:

ست دو حالته لولا مخفی: یکی از مشهورترین قطعات تولیدی از برند فاپیم ، ست دو حالته لولا مخفی است. این محصول یک کالای چند منظوره بوده و امکان باز شدن پنجره را به میزان 180 درجه فراهم می سازد. این قطعه تا 180 کیلوگرم را تحمل می کند. تنظیمات میکرومتری سه بعدی و همینطور مونتاژ اجزا نیز به سادگی صورت می گیرد.

ست دو حالته یکطرفه ایمنی: این ست ها به نوبه خود شامل بازوی محدودکننده جدید بوده و برای دهانه های خارجی و داخلی اجرا می شود. به طور کلی این ست ها به واسطه چرخش ساده صورت گرفته و شرایط به صورتی است که محدوده تعیین شده ای برای درب در نظر گرفته می شود.  این قطعه شامل اهرم استیل ضد زنگ بوده و برای قفل درب ها استفاده می شود. به طور کلی این مدل از قطعات تحمل وزن تا 160 کیلوگرم را دارند. این ست ها شامل اهرم های استیل ضد زنگ بوده و شامل ابزارهای ویژه ای هستند.

یراق ست دو حالته Galicube: این مدل از یراق آلات می توانند تا وزن حداکثر 150 کیلوگرم را تحمل کنند. این مدل از یراق آلات استحکام بالایی داشته و دقت بالایی در نصب آن صورت گرفته است. محکم شدن این یراق آلات به دقت صورت گرفته است و همینطور پایه بالایی لولا وجود دارد و متریک و پایه ای با مقاومت مخصوص را اجرا کرده است.

جدیدترین یراق آلات Fapim

یراق لولا دو تکه پنجره BLITZ یکی از جدیدترین محصولاتی است که از برند فاپیم طراحی و اجرا شده است. این لولا مجهز به پین های استیل ضد زنگ بوده و همینطور یک سری پیچ و صفحات نیز از قبل مونتاژ شده است که از جنس فولاد ضد زنگ هستند. این لولاها روی طیف گسترده ای از پروفیل ها اجرا شده و قابلیت نصب مشخصی دارند. معمولاً نصب این یراق آلات آسان بوده و تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل می کند. فاپیم به عنوان بهترین برند یراق آلات آلومینیوم به شمار می آید.

همینطور مدل های دو تکه پنجره گریپ و مثبت گریپ نیز وجود دارد و شامل لولاهای اکسترود شده هستند. استحکام این لولاها زیاد بوده و بیشترین کیفیت را شامل شده است. از سوی دیگر پوشش های رنگ شده و آنودایز شده برای این لولا ها بسیار قابل قبول بوده و مجهز به پین استیل ضد زنگ هستند. همینطور پیچ و مهره نیز از جنس فولاد ضد زنگ طراحی شده است.

هوشمندانه خرید کنید!

انتخاب بهترین برند یراق آلات آلومینیوم سبب می شود تا پولی که واریز می کنید از هر نظر قابل قبول باشد، در هر صورت شما با برند فاپیم این اطمینان را خواهید داشت که محصولی که به دست شما می رسد بهترین کیفیت را داشته و از نظر سطح اجرا بسیار قابل قبول است. بررسی ها اینطور نشان می دهد برند فاپیم به نوبه خود می تواند در کیفیت محصولات بیشترین تضمین را داشته باشد.

برند فاپیم ایتالیا توانسته به واسطه موقعیت علمی بالایی خود بهترین طراحی را داشته باشد. تیم های پژوهشی برند فاپیم به قدری قدرتمند ظاهر شده اند که همه محصولات بارها و بار تست شده و آزمون و خطا می شود. سطح آزمایشگاهی یراق آلات به درستی صورت گرفته است و همه محصولات با تضمین کیفیت به دست شما می رسد. ارزیابی ها اینطور نشان می دهد که یراق آلات فاپیم بر اساس مدل بندی های مختلفی که دارند دسته بندی می شوند. برخی شامل شاخص های مخصوص بوده و برخی بر اساس کیفیت کار ارزیابی می شوند.

برند فاپیم در تولیدات جدید خود توانسته سری های کاربردی تری را عرضه نماید به طوری که با انتخاب این برند دیگر مشکلی در تهیه همه قطعات مورد نیاز نخواهید داشت. فاپیم برندی ایده آل و قابل قبول بوده و بر اساس کیفیتی که دارد دسته بندی می شود.

نتیجه گیری

ما به عنوان نماینده بهترین برند یراق آلات آلومینیوم در ایران سعی کرده ایم میزان قیمت گذاری دقیقی روی محصولات داشته باشیم به این ترتیب به هیچ عنوان دیگر هزینه های اضافی نخواهید شد و خرید برای شما با کیفیت بالایی صورت می گیرد. شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و ثبت سفارش داشته باشید. همه محصولات با مشخصات کامل به شما معرفی می شود و کیفیت ساخت و اجرای آنها نیز مشخص می شود. اینطور که مشخص است برای انتخاب بهترین برند یراق آلات آلومینیوم، نباید لحظه ای تردید کرد.