ویژگی های یراق آلات آلومینیومی درب

فکر می کنید یراق آلات آلومینیومی درب باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ در دنیای امروز یراق آلات در مدل های متنوعی طراحی و اجرا شده اند برخی از مدل ها بسیار خاص بوده و برخی دیگر از نظر کیفیت در شرایط مخصوص به خود هستند.

در طراحی یراق آلات آلومینیومی درب می بایست عرض فریم بررسی شود، عرض فریم اهمیت زیادی دارد به طوری که فریم باید در موقعیت درستی اجرا شود. همینطور یراق آلات آلومینیومی درب باید به صورتی طراحی شده باشند که امکان استفاده از توری برای آنها نیز وجود داشته باشد. استفاده از نوارهای مخصوص می بایست صورت بگیرد تا هوابندی در وضعیت کامل باشد. در برخی از مدل ها نیاز به اجرای طیف های گوناگونی بوده که شامل خدمات آنادایزینگ است.

استقامت یراق آلات آلومینیومی درب بسیار مهم است درب ها باید در برابر عوامل جوی و اشعه آفتاب مقاومت بالایی داشته باشند.

استفاده از قطعات مناسب یکی از ویژگی های مهم یراق آلات آلومینیومی درب محسوب می شود. به طوری که نوع فلز به کار رفته باید از نظر استحکام در شرایط خوبی قرار داشته باشد. آلومینیوم به عنوان یک ماده پایه محسوب می شود و برای اتصالات سبک وزن گزینه خوبی است. دوام و ماندگاری این فلز بسیار بالا بوده و در برابر واکنش های شیمیایی نیز مقاومت خوبی دارد. قطعاتی که به عنوان یراق آلات آلومینیومی درب استفاده می شود باید از نظر ایمنی در شرایط بالایی باشد و اثر بخش به نظر برسد.

آلومینیوم به دلیل سطح دوام بالایی که دارد برای دکوراسیون منزل گزینه بسیار خوبی است. تنوع طراحی، جنس و رنگ در یراق آلات آلومینیومی درب بسیار زیاد است و از نظر ظاهری نیز با دکوراسیون منزل سازگار است. دستگیره های درب اولین چیزی است که برای ورود و خروج مورد توجه قرار می گیرد و به این ترتیب زیبایی ظاهری و دوام آن اهمیت زیادی دارد و می بایست سبک مناسبی انتخاب شود.

 

نکات خرید یراق آلات آلومینیومی درب

در صورتی که قصد خرید یراق آلات آلومینیومی درب دارید باید یک سری شرایط را مدنظر قرار دهید. مثلاً سخت افزاری که برای اتصال در به قاب ها استفاده می شود باید به حدی با کیفیت باشد که باز و بسته شدن آن به وسیله دستگیره به خوبی فراهم شود و از سوی دیگر باید حرکت درب روان باشد و وزن کمی داشته باشد. یراق آلات آلومینیومی درب می بایست سبک باشند و در عین حال مقاومت بالایی داشته باشند این گزینه به طور کلی در لیست بهترین موارد محسوب می شود.

 

پروفیل های یراق آلات آلومینیومی درب کشویی

در صورتی که قصد خرید و اجرای یراق آلات آلومینیومی درب کشویی دارید می بایست وزن سبک آن را مدنظر قرار دهید. هرچه استحکام آن بالا باشد یعنی کیفیت بهتری برای آب بندی و هوابندی داشته و به طور کلی گزینه مناسبی محسوب می شود.

گاه یراق آلات آلومینیومی درب به صورتی طراحی می شوند که امکان اتلاف انرژی داشته و در این زمینه نیاز است که از پروفیل های ترمال بریک استفاده شود. این پروفیل سبب می شود که تا حد زیادی اتلاف انرژی کاهش یابد. از سوی دیگر طیف رنگ های به کار رفته باب میل مشتریان خواهد بود. پروفیل های به کار رفته برای یراق آلات آلومینیومی درب می بایست به صورتی طراحی شده باشد که فضای کمتری اشغال نماید.

یراق آلات آلومینیومی درب امکان ساخت در هر ابعادی را داشته و به طور کلی هزینه ها بر اساس ابعاد و نوع بازشو و شرایط یراق آلات تعیین می شود. قیمت یراق آلات بر اساس متر مربع برآورد می شود.

 

یراق آلات مخصوص باز و بسته شدن آسان

در صورتی که نیاز به باز و بسته شدن آسان درب باشد می بایست از لولا استفاده کرد. لولا سبب می شود که درب به صورت خودکار باز و بسته شود و به طور کلی درب و پنجره های کرکره ای نیز از لولاهای مخصوص برای باز و بسته شدن استفاده می کنند.

درب های آلومینیومی اغلب به صورت عمودی طراحی می شوند و قاب درب از دو سمت متصل هستند. یک طرف آن لولا دیده می شود و وظیفه لولا این است که درب را ثابت نگه دارد و سمت دیگر آن نیز شامل قفل و دستگیره مخصوصی است. دقت کنید که نوار درزگیر و قفل از بخش های مهم برای درب های آلومینیومی محسوب می شوند.