یراق آلات جی یو (GU)

یراق آلات جی یو (GU)

 

یراق آلات جی یو (GU) یک تیر و چند نشان! حتماً نام گروه آلمانی  Gretsch-Unias به گوشتان رسیده است! جی یو یکی از برجسته ترین شرکت های آلمانی است که توانسته از به روز ترین تکنولوژی های پنجره و درب استفاده کند و امروزه یراق آلات جی یو با کیفیت بالا و متریال بی نظیر خود، مورد تایید قرار گرفته است. این یراق آلات برای قفل های درب و همینطور سیستم های امنیتی مورد اجرا و استفاده قرار خواهد گرفت.

یراق آلات جی یو (GU) در یک نگاه

مهمترین ویژگی یراق آلات جی یو(GU)، کیفیت آن ها است! معمولاً متریالی که در تولید یراق آلات استفاده می شود پس از مدتی از کیفیت خارج می شود اما GU توانسته با انجام بهترین آزمایش های روز دنیا، محصولی را عرضه نماید که هم ظاهری بی نظیر داشته و هم دوام و طول عمر بالایی دارد.

آلیاژ به کار رفته در محصولات GU به قدری قدرتمند ظاهر شده است که به مرور زمان دچار خوردگی نشده و تحلیل نمی رود.

جی یو در تولید یراق آلات سعی کرده ارتفاع درست را اعمال نماید، از سوی دیگر رنگ کاری های چند لایه به صورت کاملاً حرفه ای صورت گرفته است و مقاومت شفت ها نیز مورد سنجش واقع شده است. وقتی از پروسه رنگ کاری چند لایه در تولید یراق آلات صورت می گیرد، دیگری خبری از کمرنگ شدن یراق پس از شستشو وجود ندارد و اینطور که مشخص است طول عمر دستگیره ها نیز بیشتر می شود. چرخ دنده های فلزی تولید شده توسط GU، به قدری قدرتمند است، که حرکت دستگیره ها را روان تر می سازد.

قیمت یراق آلات جی یو(GU)

شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که برند جی یو، نرخی که برای یراق آلات خود اعلام کرده است بالا است. اما وقتی به عملکرد بهینه و طول عمر بی نظیر این محصولات دقت شود، مشخص می شود که شما یکبار هزینه می کنید و تا مدت ها خیالتان راحت است. قیمت یراق آلات بر اساس کیفیت، سایز، مدل و دسته بندی مشخصی که دارد، ارزیابی می شود. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این محصولات از نظر کیفیت در شرایط خاصی تولید می شوند و هزینه های آزمایشگاهی نیز بخشی از قیمت است.

کاربرد یراق آلات جی یو(GU)

یراق آلات معمولاً در سیستم های امنیتی مربوط به درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم ها نیاز به مجموعه کاملی از سخت افزار مورد نیاز برای باز کردن و قفل کردن و ایمن سازی هستند و یراق آلات این پروسه دقیق تر و بهتر پیش می برد. از سوی دیگر از محصولات در درب های اتوماتیک برند جی یو  نیز به کار گرفته شده است. معمولاً جنس یراق آلاتی که برای درب های اتوماتیک استفاده می شود بسیار مهم بوده و باید از نظر سطح کیفیت مورد بررسی قرار بگیرد.

در سیستم های مدیریت و سازماندهی ساختمان نیز نیاز به یراق آلاتی با کیفیت بالا است این سیستم ها شامل بخش های کنترلی مربوط به برند GU هستند و برای ورودهای غیرمجاز، گزینه بسیار عالی و قابل اعتمادی محسوب می شود.

مدل های مختلف یراق آلات جی یو(GU)

یکی از انواع یراق آلات پر فروش مربوط به دستگیره ها است. دستگیره ها در مدل های یک پیچ یا دو پیچ طراحی شده و در بخش بیرونی در و کشو ها اجرا می شود. در برخی از مدل ها از پیچ های داخلی استفاده شده است. مدل بندی این یراق به صورت گرد و بیضی، قارچی شکل، مربعی و مستطیل، هشت ضلعی و قوس دار و گاه نیز به صورت حلقه ای و میله ای صورت گرفته است.

از دیگر یراق آلات جی یو مربوط به لولا است که وزن و ابعاد مختلفی دارد، برخی از مل ها بر اساس ارتفاع نیز دسته بندی می شوند. لولا هم به صورت پنهان و هم در سبک های تزئینی طراحی شده اند.

راهنمای انتخاب یراق آلات جی یو(GU)

اگر به دنبال بهترین یراق آلات هستید، پیشنهاد ما برند جی یو آلمان است به دو دلیل:

1-    نمای ظاهری: یکی از مهمترین بخش در خرید یراق آلات، نمای ظاهری یراق است. یعنی یراق هایی که در بخش بیرونی اجرا می شوند باید طراحی منحصر به فردی داشته باشند. طراحان جی یو از جدیدترین ایده های روز دنیا برای طراحی ظاهری یراق آلات استفاده کرده اند به طوری که نقش مکملی قوی داشته باشد و با دکوراسیون داخلی نیز سازگار باشد. نوع طراحی بر اساس نورپردازی و سایر لوازم جانبی منزل یا هر مکان دیگری صورت گرفته است.

2-    جنس و متریال: فقط زیبایی نیاز نیست! جنس و متریال از دیگر مواردی است که جی یو آن را به طور دقیق رعایت کرده است. در هر صورت اجرای فلز برای یراق آلات باید به صورتی باشد که با سایر متریال ها سازگار بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. متریال های ترکیبی به دوام و کیفیت کار می افزایند و بسیار جالب و خاص طراحی و اجرا شده اند.

تاریخچه برند جی یو(GU)

گروه جی یو آلمان بیش از 50 شرکت تولید داشته و در 35 کشور دنیا مشغول به فعالیت است. امروز این شرکت بیش از 100 سال تجربه را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است و توانسته بهترین ایده های روز دنیا در زمینه سیستم های امنیتی منزل داشته باشد. کیفیت بالا و متریال های بی نظیر به کار رفته در تولید یراق آلات جی یو سبب شده تا این برند از نظر ساز و کار موقعیت خاص خود را داشته باشد. جی یو در سطح بین المللی به شهرت رسیده است و برند های BKS، FERCO و ela-soft مربوط به همین کمپانی است و به نوبه خود شهرت بالایی یافته است.

خرید یراق آلات جی یو(GU)

اگر به فکر خرید یراق آلات جی یو(GU) هستید، لحظه ای شک نداشته باشید. این محصولات با کیفیت بسیار بالایی طراحی شده اند و نقش کاربردی ویژه ای دارند. به طور کلی در خرید این محصولات از بهترین ایده های روز دنیا استفاده شده است و تضمین کیفیت و طراحی اصلی ترین شعار جی یو است. اگرچه قیمت محصولات جی یو کمی بالاتر از سایر برندهای معمولی بوده اما تضمین کیفیت و دوام بالا سبب رضایت خریدار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *