یراق آلات روتو (ROTO)

یراق آلات روتو (ROTO)

 

Roto یکی از شرکت های آلمانی در زمینه صنعت ساخت و ساز است. یراق آلات روتو (ROTO) جذاب، ایمن و خاص طراحی شده اند. روتو توانسته در کل دنیا شهرت یابد. این برند به واسطه طراحی خاص و مقرون به صرفه خود محبوب واقع شده است.

 

شرکت روتو در یک نگاه

سیستم روتو در زمینه ساختمان های مختلف و ساخت و ساز های مختلف طراحی و اجرا شده است. این شرکت بهترین تخصص در زمینه ساخت سخت افزارهای مورد نیاز برای سیستم های درب و پنجره را داشته و از پیشرفته ترین متریال های روز دنیا استفاده کرده است. روتو به نوبه خود توانسته در ساخت و تولید یراق آلات از دقیق ترین محاسبات کمک بگیرد. تضمین کیفیت نه فقط برای یراق آلات روتو (ROTO)  بلکه برای همه یراق آلات این برند دیده می شود. سطح بهره وری در استفاده از انرژی نیز وجود دارد به طوری که روتو توانسته یکی از پرطرفدارترین برندهای روز دنیا باشد.

 

دلیل محبوبیت یراق آلات روتو (ROTO)

کسانی که به دنبال یراق آلات هستند معمولاً روتو را بهترین گزینه می دانند. این برند از فناوری سخت افزاری مقاومی استفاده کرده است به طوری که در برابر خوردگی بیشترین مقاومت در نظر گرفته می شود. روتو طول عمر بالایی داشته و این تضمین را می دهد که محصول نهایی با کیفیت بالا و بدون خطا اجرا شود. خوشبختانه سخت افزارهای برند روتو در نصب و اجرا بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

معمولاً این برند تست ایمنی و کیفیت را به صورت کاملاً حرفه ای فراهم می سازد و شاخص های اجرایی برند روتو به قدری قدرتمند است که می توان وزن آن را نیز استاندارد در نظر داشت.

 

انواع یراق آلات روتو (ROTO)

گروه روتو در تولید یراق آلات سعی کرده از بهترین ایده های روز دنیا استفاده نماید و در این زمینه بسیار موفق هم ظاهر شده است.

  • مدل AL

در بین انواع یراق آلات (ROTO) ، سری AL برای پنجره های آلومینیومی استفاده می شود و همینطور برای درب تراس نیز مناسب است. در واقع یراق آلات روتو به شکلی پیاده سازی می شوند که بتوانند تحمل وزن بالایی برای هر لنگه در را داشته باشند.

این سیستم سخت افزاری به طور کلی سطح کیفیت بالایی داشته و مناسب با مدولار خاصی طراحی شده است. این مدل از یراق آلات روتو (ROTO)  در سبک های تک حالته، دو حالته و بازشو کلنگی طراحی شده و کاربرد زیادی دارند در هر صورت این یراق آلات به شکل کاربردی طراحی شده و نیاز یک ساختمان را برآورده می سازند.

  • مدل NT

از دیگر مدل های پر فروش یراق آلات (ROTO) ، مشهور به ان تی است که برای پنجره های بازشو دو حالته و درب های بالکنی استفاده می شود. نصب سخت افزاری این یراق آلات بر اساس سیستم مدولار صورت میگیرد. مدل ان تی در برابر خوردگی مقاومت زیادی داشته و به طور کلی می توان آن را با کلاس های مختلف امنیتی سازگار دانست. این محصول به شکلی طراحی شده است که برای محیط زیست هیچ مشکلی ایجاد نکرده و فاقد ترکیبات کروم است.

در صورتی که نیاز به پنهان کاری یراق آلات باشد، روتو بهترین گزینه محسوب می شود. این برند به صورتی طراحی شده اند که امکان پیاده سازی برای پنجره های مورب بازشو را دارد. نصب این مدل ساده و سریع بوده و عملکرد ایده آلی دارد.

 

مزایای یراق آلات روتو (ROTO)

همه محصولات از برند روتو استاندارد جهانی دارند و به طور کلی ضد خش و خوردگی هستند. طول عمر بسیار بالایی داشته و بسیار زیبا طراحی شده است. این برند سطح امنیت بسیار بالایی داشته و پنجره های یو پی وی سی مخصوص به خود را شامل می شود.

در صورتی که نیاز به امنیت برای پنجره های طبقه همکف باشد می بایست از زبانه های قفل کننده مخصوص استفاده شود تا قابلیت دسترسی بالایی دارد. به طور کلی این دستگاه ها به شکلی طراحی شده اند که بالاترین درجه امنیت را برای طبقه های همکف فراهم سازد.

یراق آلات روتو (ROTO) با فناوری های بالایی طراحی شده اند به طوری که در برابر فشار یا ضربه باد دچار صدمه نمی شوند. از سوی دیگر این یراق آلات به شکلی طراحی می شوند که زاویه دید چشم اندازی داشته و بسیار قابل قبول هستند.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان نیز در نظر گرفته شده است به طوری که این یراق آلات از فناوری های جدیدی به صورت مورب استفاده شده است. این فناوری به صورتی است که سبب اجرای فناوری های خاص برای پنجره می شود.

تعویض خودکار هوا از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو  محسوب می شود به طوری که در این سیستم از سیستم Roto E-Tec Drive  استفاده شده است و سبب گردش هوای منظم و تنظیم خودکار می شود. به طور کلی پیدایش و رشد قارچ ها در حمام به واسطه این سیستم کاهش یافته و عملیات تخلیه رطوبت صورت می گیرد.

یراق آلات روتو (ROTO) بهترین گردش هوا در اتاق خواب را شامل می شود در فصل زمستان باز بودن پنجره به صورت مورب صورت می گیرد و در این زمینه نیاز به یک قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه است. یراق آلات روتو به صورتی هستند که شرایط قابل تنظیمی داشته و این قطعه شامل تهویه مناسب و قابل قبولی است.

در طراحی یراق آلات روتو از ارزیابی مشقت بار استفاده شده است به طوری که قابلیت دسترسی مناسبی ایجاد کرده و شرایط سرویس دهی نیز آسانتر می شود.

 

قیمت یراق آلات روتو (ROTO)

بر اساس بررسی های صورت گرفته طراحی یراق آلات روتو (ROTO) به صورتی است که می توان آن را به عنوان یک انتخاب ویژه در نظر گرفت. البته که هزینه ساخت این محصولات کمی بالا است اما طراحی به شکلی است که می توان انتظار کیفیت بالا داشت.

موقعیت پروژه، متراژ و ساخت و پیاده سازی درب و پنجره به نوبه خود بخش مهمی از قیمت یراق آلات روتو را شامل می شود. این برند توانسته در زمینه هندریل های آلومینیومی نیز طراحی و تولید مناسبی داشته باشد. البته که یراق آلات می بایست از نظر سطح کیفی مورد بررسی قرار گرفته و دسته بندی هزینه ای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *