نمایندگی رسمی یراق آلات درب و پنجره و نمای آلومینیومی فاپیم ایتالیا در ایران

مزایای سیستم های درب و پنجره آلومینیومی و کرتین وال

کرتین وال
13 564

مزایای سیستم آلومینیومی و اهمیت یراق آلات مصرفی در آن

کرتین وال

مزایای سیستم های درب و پنجره آلومینیومی و کرتین وال

از ارائه بازده انرژی و دوام عالی گرفته تا بازیافت بی‌پایان، سیستم‌های پنجره آلومینیومی گزینه‌ای ایده‌آل برای طرح‌های پاکت ساختمانی هستند که سبک را با پایداری ترکیب می‌کنند.

مجموعه اورین آلومینیوم نگاهی دقیق‌تر به این می‌کند که چرا کارفرمایان عزیز و مشاوران محترم باید سیستم‌های پنجره‌های آلومینیومی را برای پروژه بعدی خود در نظر بگیرند.

سیستم های فنستراسیون نقش کلیدی در ایجاد نمای ساختمان ایفا می کنند که نه تنها فوق العاده به نظر می رسند بلکه از نظر بازده حرارتی و الزامات نگهداری نیز عملکرد خوبی دارند. جذابیت زیبایی شناسی آلومینیوم با اعتبار پایدار آن برابری می کند و از طریق بررسی دقیق انواع سیستم های پنجره موجود، مشخص کننده ها می توانند صرفه جویی های مالی و زیست محیطی مهمی داشته باشند.

باز کردن فضای داخلی سالم تر

از نظر بصری، آلومینیوم برای ایجاد نماهای براق که خطوط دید را به حداقل می رساند و استفاده از نور طبیعی را به حداکثر می رساند، ایده آل است. استفاده از نور روز در هنگام ایجاد طرح‌های طراحی داخلی که تأثیر مثبتی بر سلامت و تندرستی دارند، در نظر گرفته می‌شود و پنجره‌ها، درها و سیستم‌های دیوار پرده‌ای آلومینیومی باریک را برای محیط‌های آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی و همچنین پروژه‌های تجاری و مسکونی ایده‌آل می‌سازد.

استحکام ذاتی آلومینیوم باعث می‌شود که لعاب‌های بزرگ‌تری در چارچوب‌های باریک‌تر قرار بگیرند. این یک زیبایی شناسی را ایجاد می کند که هم برای ساختمان های قدیمی و هم برای ساختمان های جدید مناسب است، با سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک خودمان که به طور ایده آل برای طرح های ساخت جدید و آنهایی که نیاز به جایگزینی با عملکرد بالا برای پنجره های آلومینیوم سنتی و upvc دارند، مناسب است.

علاوه بر نور روز، سیستم‌های پنجره‌های آلومینیومی نیز می‌توانند به استفاده ساختمان از تهویه طبیعی کمک کنند. اگرچه با باز کردن پنجره می توان به سادگی به این امر دست یافت، اما مهم است که تأثیر آن بر دمای داخلی اتاق، چه کسی پنجره را کنترل می کند، و شاید مهمتر از همه، نحوه آسیب دیدگی انگشتان به دام افتاده یا سقوط از ارتفاع را در نظر بگیریم. می توان اجتناب کرد. استفاده از دریچه های قطره ای، که دهانه های کوچکی در سیستم های پنجره هستند، اجازه می دهند هوای تازه در اتاق حتی زمانی که پنجره در حالت بسته یا قفل است، جریان یابد. اینها را می‌توان به‌صورت دستی کار کرد، یا تنظیم کرد تا به‌طور خودکار کار کنند تا در زمان‌های خاصی از روز باز و بسته شوند تا کنترل بیشتری بر دمای داخلی محیط داشته باشند.

در نظر گرفتن سبک پنجره نیز مهم است. کرتین وال فاپیم بسیار محبوب هستند زیرا می توانند تهویه با دسترسی محدود را برای جلوگیری از بالا رفتن افراد، به ویژه کودکان، فراهم کنند – این سبک پنجره را به ویژه برای طرح های مسکونی بلندمرتبه مفید می کند.

پنجره های آلومینیومی سبک کرتین وال نیز یک راه حل عالی هستند. این نوع پنجره با لولاهایی در همه طرف قاب، به راحتی باز می شود و در عین حال موازی با دیوار باقی می ماند. این امکان را فراهم می کند تا اتاق ها به طور ایمن تهویه شوند و باز شدن محدود آن به کاهش خطر سقوط از پنجره کمک می کند. از نظر زیبایی، استفاده از پنجره‌های کرتین وال نیز می‌تواند به ایجاد نمای یکنواخت‌تر کمک کند.

پایداری در چارچوب

استفاده از تکنیک‌های روشنایی روز و تهویه طبیعی می‌تواند به کاهش اتکا به منابع نور مصنوعی و تهویه مطبوع کمک کند، اما یکی از بزرگترین چالش‌های ایجاد ساختمانی با انرژی کارآمدتر، به حداقل رساندن مقدار گرمای از دست رفته از طریق درها و پنجره‌ها است.

سیستم‌های فنستراسیون آلومینیومی پایدار هستند زیرا قابلیت بازیافت «تا به تا» را ارائه می‌دهند. پنجره های آلومینیومی شکسته حرارتی نیز می توانند به دستیابی به مقادیر U کمتر کمک کنند – و وقتی نوبت به رتبه بندی U-value می رسد، کمتر بیشتر است و هر چه این رقم کمتر باشد، گرمای بیشتری حفظ می شود.

اکثر سیستم های پنجره های آلومینیومی شکسته حرارتی از یک پلی آمید قوی به عنوان عایق برای جلوگیری از اتلاف حرارت بین قاب داخلی و خارجی استفاده می کنند، اما ما این نوار را بالاتر برده ایم: با توسعه سیستم پنجره آلومینیومی ، ایجاد یک سیستم نیز امکان پذیر شده است. که شامل یک مانع حرارتی حتی موثرتر ساخته شده از فوم پلی اورتان منبسط شده است. ماده ای که بیشتر در محصولات عایق استفاده می شود.

توسعه سیستم‌های پنجره آلومینیومی کارآمد حرارتی، مزیت اضافی را برای تعیین‌کننده‌ها فراهم کرده است که انعطاف‌پذیری بیشتری از نظر موقعیت‌یابی رادیاتورها دارند. به طور سنتی رادیاتورها در سردترین قسمت اتاق نصب می‌شوند که معمولاً در امتداد دیوار بیرونی قرار می‌گیرد که هوای سرد از طریق پنجره‌ها وارد می‌شود. استفاده از پنجره‌های کارآمدتر از نظر حرارتی این محدودیت‌ها را از بین می‌برد و آزادی بیشتری را هنگام برنامه‌ریزی چیدمان داخلی فراهم می‌کند.

راه حل های تعمیر و نگهداری کم

آلومینیوم به طور طبیعی مستحکم، بسیار بادوام است و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد، که باعث می‌شود سیستم‌های فنستراسیون آلومینیومی برای مناطق پر رفت و آمد مناسب باشند. سیستم های پنجره آلومینیومی کارآمد حرارتی همچنین می توانند جایگزین مقرون به صرفه ای برای استفاده از شیشه های سه جداره کارآمد باشند که در محیط های شلوغ مانند مدرسه استفاده می شود، خطر شکستگی بالاتری دارد و تعویض آن گران تر خواهد بود.

دوام استثنایی آلومینیوم را می توان با استفاده از پوشش پودری افزایش داد، که می تواند پوشش ضخیم تر و قوی تری نسبت به رنگ سنتی ارائه دهد و به سیستم فنستراسیون آلومینیوم محافظت بیشتری در برابر عناصر و افزایش مقاومت در برابر محو شدن و خوردگی می دهد. با توانایی ایجاد طیف کامل رنگ های استاندارد یا رنگ های خاص برای یک راه حل سفارشی تر، قاب های آلومینیومی با روکش پودری می توانند یک بیانیه طراحی واقعی ایجاد کنند.

نویسنده : گروه مهندسی اورین آلومینیوم

  1. graliontorile گفت:

    I believe other website owners should take this web site as an example , very clean and wonderful user pleasant design.

  2. tlovertonet گفت:

    This actually answered my problem, thanks!

  3. kkslot777 گفت:

    Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

  4. Slotbom88 گفت:

    I like the efforts you have put in this, appreciate it for all the great articles.

  5. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your design. Bless you

  6. I like what you guys are usually up too. This sort of clever work and exposure! Keep up the excellent works guys I’ve included you guys to my own blogroll.

  7. Excellent blog here! Also your website loads up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol

  8. I have learn a few just right stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I surprise how a lot attempt you place to create the sort of fantastic informative site.

  9. You have mentioned very interesting points! ps decent internet site. “Ask me no questions, and I’ll tell you no fibs.” by Oliver Goldsmith.

  10. What i do not realize is actually how you are no longer really a lot more smartly-favored than you might be right now. You are very intelligent. You know thus significantly in terms of this topic, made me in my view imagine it from so many varied angles. Its like women and men are not involved until it¦s something to do with Girl gaga! Your own stuffs nice. Always care for it up!

  11. This piece of writing will assist the internet people for creating new blog or even a
    weblog from start to end.

  12. Howdy would you mind letting me know which web host you’re
    utilizing? I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I must
    say this blog loads a lot faster then most. Can you
    suggest a good hosting provider at a fair price?
    Many thanks, I appreciate it!

  13. bos citra togel گفت:

    If you want to grow your know-how just keep visiting this web site and be
    updated with the most recent information posted here.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *